Wednesday 20 April 2011

Ulasan/komen mengenai kelas pengantar pEnulisan^^

Pada pendapat saya, saya berasa bahawa kelas ini yang dipimpin oleh Encik Nasrol Hadi adalah sangat gembira dan berada dalam keaadaan yang tidak mempunyai tekanan.Ini adalah kerana saya sentiasa tidak tahu menjawab soalan-soalan yang ditanya oleh encik, tetapi encik tidak marah saya sebaliknya mengajar dengan lemah-lembut dan bersabar. Encik seorang yang sabar dan peramah, dia tidah pernah marah kami dalam pengajarannya. Dalam kelas ini, saya dapat mempelajari banyak pengetahuan tentang penggunaan Bahasa Melayu. Akhir sekali, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Encik Nasrol Hadi kerana encik telah membolehkan saya mengetahui tentang Bahasa Melayu dengan dalam dan membantu saya memperbaiki ayat-ayat dan ejaan yang salah.

No comments:

Post a Comment